Algemeen

De tennisclub bestaat sinds seizoen 1974/75 en beschikt over 4 verlichte Tennis ProVision banen, aangelegd in 2014, gelegen aan de Clemensweg, en vormt een onderdeel van de BMV De Henkhof.

Het tennispark en openingstijden

Het tennispark is het vrijwel het gehele jaar geopend van 8.00 uur 's-ochtends tot 23.00 uur 's-avonds. De banen dienen conform het baanregelement te worden onderhouden. In de BMV De Henkhof zijn verder aanwezig verkleedruimten en een kantinevoorziening. De kantine is van maandag t/m vrijdag geopend van 19.00 uur tot 23.30 uur. In de BMV De Henkhof geldt een algemeen rookverbod.

Bestuur TC Merkelbeek

Dagelijks bestuur:

Bjorn Berends
Laurens Costa
Lenie Fleuren
Bjorn Berends - Technische Commissie TC Merkelbeek
Laurens Costa - Secretaris TC Merkelbeek

Overige bestuursleden:

Arno van Vlimmeren
Vacature
Arno van Vlimmeren - Kantinebeheer TC Merkelbeek

TCM sponsoring

Sponsoring van TC Merkelbeek kan op verschillende manieren: bijvoorbeeld door middel van Windvang- en of Bordsponsoring in ons park. Wilt u ons sponsoren of wenst u meer informatie laat het ons weten of neem telefonisch contact op met Laurens Costa: 06-20151557

Handige links

Koninklijke Nederlandse Tennisbond
KNLTB

Ivo's Sportshop, Simpelveld
Enline Internet Solutions & Webdesign

Copyright © 2008 enline internet marketing & e-commerce solutions. Alle rechten voorbehouden.