Tennislessen TC Merkelbeek

Voor het verzorgen van trainingen voor onze leden is het bestuur een contract aangegaan met de All-In Tennis Academy. Naast het verzorgen van de tennislessen organiseren zij ook andere, tennis-gerelateerde activiteiten waaraan onze leden deel kunnen nemen. Onze leden zullen middels de nieuwsbrieven van de All-In Tennis Academy geïnformeerd worden over de activiteiten van de Academy en alle aanverwante zaken. De lessen bij TC Merkelbeek zullen namens de All-In Tennis Academy verzorgd worden door Rick Swakhoven.

Zomertraining 2021 (deze info vind je ook op de site van All-in Tennis Academy)

De “winter” komt langzaam ten einde en dat betekent een nieuwe start van het zomerseizoen. Ook dit jaar is het weer mogelijk om tijdens het zomerseizoen, startend vanaf dinsdag 3 april, tennistrainingen te volgen bij TC Merkelbeek onder leiding van All-in Tennis Academy.

Uitgangspunt voor de trainingen is een groep bestaande uit 4 leden. Hiervan kan afgeweken worden. Als de groep groter wordt, zorgen wij voor extra begeleiding tijdens de lessen of langere lestijd, altijd uitgaand van 1 trainer op 4 cursisten per uur. Bij het indelen van de groepen wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met gelijk spelniveau, leeftijd, ambitie, competitie teams en voorkeur trainingsgroep. Het standaard lespakket voor dit zomerseizoen bestaat uit 16 lesweken. Alle groepstrainingen zullen wekelijks gegeven worden. Ook is er de mogelijkheid spar of privé trainingen af te nemen, deze zullen geheel naar wens afgestemd worden. Deze zijn op afspraak en niet per se wekelijks. Voor meer informatie wat betreft deze spar/privé trainingen kunt u contact met ons opnemen. Er kan vooraf geen beroep gedaan worden op dagen en tijdstippen. We willen zo veel mogelijk groepen de mogelijkheid geven om te trainen, vul dus zoveel mogelijk opties in om het plannen voor ons als tennisschool mogelijk te maken.

Hieronder vindt men een overzicht met de kosten voor de tennistrainingen gedurende de zomercyclus. Er zijn 2 soorten lescyclussen die aangeboden worden komende zomer.
Voor de tenniskids (blauwrood en oranje ) is alleen optie A mogelijk.
Voor informatie betreffende de tenniskids kleuren klik hier.

De kosten:
Optie A: 1 lescyclus van 16 lessen in een groep van 4 leden per uur € 168,- p.p.
Optie B: 1 lescyclus van 16 lessen in een groep van 4 leden per 1,5 uur € 252,00 p.p.

Gelieve het geld contant te overhandigen bij de eerste training of over gemaakt te hebben voor aanvang van de eerste training op bankrekening NL62RABO0309861365 (t.n.v. All-in Tennis Academy). Bij afname van 2 of meer cyclussen (optie A) of 1 of meer cyclussen (optie B) per gezin, kom je in aanmerking om in termijnen te betalen. Neem hiervoor contact met ons op voor aanvang eerste training.

Iedereen kan zich aanmelden voor de zomertraining via het digitale formulier in te vullen op de website van All-in Tennis Academy, uiterlijk zondag 11 maart 2018.

Mochten er onverhoopt toch nog vragen of opmerkingen zijn, neem dan gerust contact met ons op via een van onderstaande contactgegevens:

Mobiel: 06 - 26 77 10 04  (Bryan)
E-mail:  nfo@allintennisacademy.nl

Namens de All-in Tennis Academy
wensen wij iedereen een sportief en gezellig zomerseizoen bij TC Merkelbeek!

All-In Tennis Academy